ماوس بی سیم گیمینگ ردراگون Redragon ST4R PRO M917 Wireless – طوسی

دارای 6 دکمه قابل برنامه ریزی

قابل استفاده با هر دو دست

با طول عمر کلید 20 میلیون بار کلیک

دارای گیرنده 2.4 گیگاهرتز

دارای کلید Huano

2,390,000 تومان

دسته: , برچسب: ,

ویژگی های محصول

  • موجود در انبار
  • تحویل فوری
  • ضمانت بازگشت
  • امکان خرید حضوری
  • ضمانت اصل بودن
  • ارسال به تمام نقاط 
  • پشتیبانی سریع

خرید ماوس بی سیم گیمینگ ردراگون Redragon ST4R PRO M917 Wireless – طوسی

فناوری نرخ ریپورت ۴ هزار هرتز

موس Redragon ST4R Pro مجهز به اولین فناوری انتقال 4K برند Redragon و چیپ پرچم‌دار Nordic با دقیق‌ترین ردیابی، سریع‌ترین حرکت و کم‌ترین مصرف انرژی است. این جانور قدرتمند، آماده‌ نبرد است!

اتصال ۳ حالته

کابل‌ها واقعا می‌توانند واکنش‌های شما را در نبردهای حساس مختل کنند. موس Redragon ST4R Pro مجهز به اتصال بلوتوث و گیرنده ۲.۴ گیگاهرتز است و تجربه‌ی حرکت موس کاملا دقیق و روانی را برای شما فراهم کرده و به شما در بهبود عملکرد کمک می‌کند.

۵ سطح DPI: پنتاکیل!

موس Redragon ST4R Pro مجهز به ۵ سطح DPI قابل تعریف مجدد (پیش‌فرض: 1000/2000/4000/8000/26000) است که به راحتی برای نیازهای مختلف بازی قابل تغییر هستند. همچنین نیازهای خاص DPI بین 100 تا 26000 را می‌توان از طریق نرم‌افزار تنظیم کرد.

سبک وزن

سبک‌ترین موس Redragon با استفاده از مواد فوق‌العاده سبک و طراحی دقیق، تجربه‌ سریع‌ترین، تمیزترین و کنترل‌شده‌ترین حرکات موسی را برای شما به ارمغان می‌آورد. شما بدون هیچ زحمتی و با کم‌ترین تلاش، موس را کنترل می‌کنید.

شلیک پیشرفته

موس Redragon ST4R Pro از ۵ دکمه قابل برنامه‌ریزی بهره می‌برد. در هر بازی یا کاری که درگیر آن هستید، کلیدهای میانبر تاکتیکی را می‌توانید سفارشی‌سازی کنید. دو دکمه جانبی پیش‌فرض به شما امکان می‌دهد کلیدهای میانبر خود را سریع‌تر از همیشه استفاده کنید.

راحتی و گریپ طبیعی

با توجه به ساختار طبیعی دست انسان، موس Redragon ST4R Pro به شکلی طراحی شده که استفاده طولانی مدت را برای شما آسان می‌کند. به راحتی می‌توانید مهمانی‌های گیمینگ طولانی‌مدت یا کارهای طولانی را با خستگی کم‌تر انجام دهید.

پشتیبانی نرم‌افزاری بی‌نقص

همه دکمه‌ها با کلیدهای میانبر، تنظیمات رسانه‌ای و DPI موس Redragon ST4R Pro از طریق نرم‌افزار اختصاصی Redragon قابل سفارشی‌سازی هستند. قبل از رقیبان هدف بگیرید و با روش دلخواه خود به پیروزی برسید.

حمل و نقل کالا

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ماوس بی سیم گیمینگ ردراگون Redragon ST4R PRO M917 Wireless – طوسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی