ماوس گیمینگ ردراگون Redragon Cobra M711

نوع اتصال:با سیم

نوع رابط:پورت USB

نوع حسگر:اپتیکال

دقت: 1000 DPI

1,680,000 تومان

دسته: , برچسب: ,

ویژگی های محصول

  • موجود در انبار
  • تحویل فوری
  • ضمانت بازگشت
  • امکان خرید حضوری
  • ضمانت اصل بودن
  • ارسال به تمام نقاط 
  • پشتیبانی سریع

خرید ماوس گیمینگ ردراگون Redragon Cobra M711

موس گیمینگ Redragon Cobra FPS با سنسور دقیق و پیشرفته‌ای که دارد، تجربه‌ای بی‌نظیر در بازی‌های FPS به شما ارائه می‌دهد. این موس با دقت ردیابی فوق‌العاده‌ای که دارد، امکان هدف‌گیری دقیق و حرکات سریع را در کل دامنه DPI از ۱۰۰ تا ۲۴۰۰۰ فراهم می‌کند. با نرخ پاسخ‌دهی ۱۲۰۰۰FPS، شتاب ۵۰G، نرخ نمونه‌برداری ۱۰۰۰HZ و سرعت حرکت ۲۵۰IPS، این موس برای بازی‌های FPS ایده‌آل است.

موس Redragon Cobra FPS دارای ۷ دکمه قابل برنامه‌ریزی است که بهره‌وری و کارایی برتری را برای پاسخگویی به تمام نیازهای بازی شما فراهم می‌کند. پنج حافظه پروفایل با رنگ نور مخصوص برای شناسایی سریع و نور پس‌زمینه RGB با ۱۶.۸ میلیون رنگ قابل تنظیم، فضایی منحصر به فرد برای شما ایجاد می‌کند.

طراحی ارگونومیک و جذاب این موس، دقت کشنده و دقیقی را در دستان شما قرار می‌دهد و تجربه کلیک بی‌نظیری را بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران فراهم می‌کند. این موس یک انتخاب ایده‌آل در محیط‌های کاری، کتابخانه‌ها، خوابگاه‌ها یا هر جای دیگری است که دوست دارید.

موس Redragon Cobra FPS با سیستم‌های عامل Windows 2000/ME/XP/03/VISTA/7/8/10 برای استفاده برنامه‌ریزی شده و Mac OS برای استفاده عادی سازگار است. این موس، انتخاب گیمرهای حرفه‌ای است که به دنبال بهترین تجهیزات برای رقابت هستند.

حمل و نقل کالا

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ماوس گیمینگ ردراگون Redragon Cobra M711”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی