بازی The Callisto Protocol نسخه Day One برای PS5

سازگاری با کنسول بازی : PS5

سبک بازی :  ترس و بقا

ناشر : Krafton

مناسب برای سنین : بالای 18 سال

2,599,000 تومان

ویژگی های محصول

  • موجود در انبار
  • تحویل فوری
  • ضمانت بازگشت
  • امکان خرید حضوری
  • ضمانت اصل بودن
  • ارسال به تمام نقاط 
  • پشتیبانی سریع

خرید بازی The Callisto Protocol نسخه Day One برای PS5

در بازی The Callisto Protocol، شما در میان دیوارهای زندان آهن سیاه، برای بقا، با وحشت‌هایی کابوس‌وار مبارزه خواهید کرد. به زندان آهن سیاه، خوش آمدید!

بازی The Callisto Protocol، نسل جدید بازی‌های ترس و بقا است و داستان آن در کالیستو، قمر سیاره مشتری، در سال ۲۳۲۰ رخ می‌دهد. این بازی، شما را به چالش می‌کشد تا از زندان فوق امنیتی آهن سیاه فرار کنید و راز اتفاقات وحشتناک آن را کشف کنید. بازی The Callisto Protocol، یک بازی ترسناک و اکشن با داستانی پیچیده و درگیرکننده است که انقلابی در بازی‌های ترسناک و بازی‌های داستانی خواهد بود.

برای فرار از کابوس‌ها، باید زنده بمانید

در بازی The Callisto Protocol که یک بازی ترس و بقا سوم شخص با داستانی است که در ۳۰۰ سال آینده رخ می‌دهد، شما کنترل جیکوب لی را بر عهده دارید که در زندان آهن سیاه گیر افتاده است. زندان آهن سیاه، یک ندامت‌کاه فوق امنیتی در کالیستو، قمر سیاره مشتری است. روزی زندانیان این مرکز زندان تبدیل به هیولاهایی کابوس‌وار می‌شوند و زندان به آشوب کشیده می‌شود. اکنون جیکوب برای زنده ماندن، باید راهی برای فرار پیدا کند و دلیل تبدیل شدن این زندان به یک کابوس واقعی را کشف کند. جیکوب می‌تواند به هیولاها شلیک کند یا با سلاح سرد خود به آن‌ها حمله کند و باید از هر ابزاری برای دفاع از خود استفاده کند. او همچنین باید همواره به دنبال سلاح، تجهیزات و ابزار مختلف باشد تا شانسی برای فرار از این کابوس داشته باشد.

حمل و نقل کالا

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بازی The Callisto Protocol نسخه Day One برای PS5”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی