بازی Need for Speed Payback برای PS4

سازگار با PS4 , PS5

یک نفره تا 8 نفر آنلاین

مسابقه‌ای , اوپن ورلد

مناسب برای 3 سال به بالا

ناشر EA Sport

ویژگی های محصول

  • موجود در انبار
  • تحویل فوری
  • ضمانت بازگشت
  • امکان خرید حضوری
  • ضمانت اصل بودن
  • ارسال به تمام نقاط 
  • پشتیبانی سریع

خرید بازی Need for Speed Payback برای PS4

داستان اصلی بازی Need for Speed Payback در محوریت خیانت و انتقام روایت می‌شه.در شهر Fortune Valley (فورچون ولی) شما و گروهتون به دنبال انتقام از یک کارتل به اسم The House هستید, تمام کازینوهای شهر، جرم و جنایت‌ها و حتی پلیس‌ها تحت نظر این کارتل هستند. شما در نقش سه شخصیت قرار می‌گیرید و برای خودتون در شهر احترام جمع می‌کنید تا در نهایت کارتل The House رو به پایین بکشید.

یکی از نکات قابل توجه و جالب بازی اینه که در گوشه و کنار شهر ماشین هایی وجود داره که تو وضعیت مناسبی قرار ندارن و شما می‌تونید با پیدا کردن اونا و انتقالشون به گاراژ خودتون، اونار بازسازی و ازشون استفاده کنید.

«سیستم شخصی‌سازی» در این نسخه مثل نسخه قبلی به خوبی عمل کرده و حتی بهتر هم شده، به طوری که EA از چند ماه قبل معرفی بازی اشاره های فراوانی به این سیستم داشت. شما به کوچکترین نقاط ماشینتون دسترسی دارید و می‌تونید اونارو تقویت کنید یا به بهترین شکل دلخواه‌تون کاستوم کنید. به طور مثال استفاده از برچسب‌ها، رنگ‌ها، رینگ‌ها، رنگ شیشه‌ها، چراغ‌ها‌، کیت‌های ماشین و … در این نسخه بسیار کامله و هر کس با هر سلیقه‌ای که داره می‌تونه ماشین خودشو طراحی کنه و به رخ بقیه حریفا بکشه!

شما بعد از هر پیروزی تو هر مسابقه میتونید اجزای جدیدی برای ماشینتون پیدا کنید که می‌تونه برا مثال سرعت خودرو رو افزایش بده یا فرمان پذیری اونو بهتر کنه.

حمل و نقل کالا

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بازی Need for Speed Payback برای PS4”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی